Í kvøld, 24.4. 2024 hevur býráðið einmælt samtykt at flyta 2.mio. av orkupolitikkinum til fleiri busstímar.
- Er bussurin álítandi, koyrir hann nóg ofta, steðgar hann nóg nær og er komfortin í lagi, so vilja NÓGV NÓGV fleiri brúka buss! - Eg ynski at búgva í einari kommunu, har vit raðfesta kollektiva ferðslu.
- tí hann gevur møguleikar til tey, ið ikki hava ráð til bil
- tí hann gevur fríheit, til børn, eldri og tey uttan koyrikoyrt
- tí hann leysgevur foreldrunum nógva koyritíð og ger børnini sjálvbjargin og rørslu
- tí hann gevur møguleika at velja bilin frá
- tí tað er sosialt at koyra buss - ja, tú veist ongantíð, hvørjum tú hittir
- tí tað er sosialt og stuttligt at koyra buss - ja, tú veist ongantíð, hvørjum tú hittir.
- ja, tað ber eisini til at hyggja í telefon ímeðan tú koyrir buss!!!
Fyrimunirnir eru helst fleir …
Í grøna politikkinum í kommununi er ein av súlunum at fáa fleiri at brúka bussin. Tí mælir umsitingin til, at koyritímarnir skula raðfestir eftir "flest gagna mest" soleiðis, at teir verða koyrdir innnat betra um tær leiðirnar, ið hava flest brúkarar og mesta grundarlag.
Eg hevði
ynskt, at allir borgarar í kommununi, kundu fingið beinleiðis gagn av
meirtímunum. Tað fari eg áhaldandi at arbeiða fyri at betra um
bussleiðina.
Fleiri tímar á høvuðsleiðirnar fara at gera, at fleiri fara at kunna brúka bussin, sum sítt primera flutningsfar
Vænti at handilsvinnan, og tey sum starvast í býnum fara serliga at merkja, at túrarnir verða longur út á eftirmiddagin, út á kvøldið, fleiri túrar leygardag og sunnudag, hetta á høvuðsleiðunum.
Eg vóni at samt býráð tekur undir við uppskotinum.